x

Jövedéki programrendszer

A programrendszerünk megfelel a 2017.07.01.-én hatályba lépõ 2016 évi LXVIII törvénynek. A programrendszer alkalmas jövedéki engedélyes kereskedõk és termelõk ügyviteli és nyilvántartási feladatainak ellátására. Teljes körû támogatásával nagymértékben csökkenti a felhasználók ügyviteli és adminisztrációs terheit. A program az elõírásoknak megfelelõen kezeli a készletet, informatív listákkal és lekérdezésekkel szolgál a tulajdonosok és a vámos ellenőrzések számára egyaránt.

Adóraktár funkcióról bõvebb tájékoztatást az alábbi linken érhetõ el:
ADÓRAKTÁRI NYILVÁNTARTÁS modul

A jövedéki engedélyes kereskedelmi program az eladott jövedéki termékek forgalmáról automatikusan elkészíti a vevõnyilvántartás fájlt, melyet a havi bevallás J09-es nyomtatványhoz mellékletként kell csak csatolni:


                   
Elõnyeink azon felül, hogy a szoftver megfelel a NAV elõírásoknak: Fõbb jellemzõk, funkciók:
  • Mi elvégezzük a programrendszer engedélyeztetését
  • Akkor kell csak fizetni, ha engedélyezték a programot
  • Nincsenek rejtett költségek
  • A piacon a legjobb áron kínáljuk programrendszerünket
  • Windows környezet, korszerű adatbázis kezelés
  • Rugalmasak vagyunk, bármilyen további igényt lefejlesztünk kommunikálunk webshopokkal is
  • Integrált ügyviteli rendszereinknek köszönhetõen a bérszámfejtéstől a könyvelésen át a mérleg és eredmény-kimutatásig mindenre van szoftveres megoldásunk
  • 1993 óta működünk, minden évben egyre több ügyféllel rendelkezünk


A programrendszerünk kommunikál a www.shoprenter.hu webáruházzal API kapcsolaton keresztül.

  • Az ENTERSys programban nyilvántartott termékek szinkronizálása a webáruházzal
  • A webáruházban regisztrált partnerek adatainak automatikus betöltése az ENTERSys programrendszerbe
  • A webáruházban leadott rendelések automatikus betöltése az ENTERSys programrendszerbe, melynek köszönhetően automatikusan csökkenthető vagy lefoglalható a készlet és szállítólevél és számla is készíthető.


A programmal készített minta nyomtatványok:

 



Az itt felsorolt, valamint a további funkciók részletes ismertetéséhez kérje ingyenes rendszerbemutatónkat. Várjuk érdeklődését!

Szakács Péter ifj.
 
Tel: +36-70/776-54-15;
     
                        ENTERSys – Cikk adatainak módosítása                                                                 ENTERSys - jövedéki termék bevételezése
          

    
                ENTERSys – díjbekérõ / proforma számla felvétele                                                  ENTERSys – díjbekérõ / proforma számla elõnézete

     
                             ENTERSys – megrendelõ felvétele                                                                   ENTERSys – megrendelés elõnézet

     
                             ENTERSys – szállítólevél felvétele                                                                     ENTERSys – szállítólevél elõnézet

           

                             ENTERSys – számla felvétele                                                                             ENTERSys – számla elõnézet

           

                             ENTERSys – kintlévöségek kezelése                                                            ENTERSys – fizetési felszóllítás elõnézet


           
                          ENTERSys – Raktárközi átadás menüpont                                                 ENTERSys – Raktárkészlet kiadási bizonylat elõnézet


Kapcsolódó anyagok: Környezetvédelmi termékdíj funkció 

Elérhetőség